ZENZR för Butik & Restaurang
Din personal lägger onödigt mycket tid på otillförlitlig temperatur- & egenkontroll.
Samtidigt som värdefull data går förlorad varje dag du fortsätter på som vanligt.
Det är inte hållbart att din personal fortfarande bokför okalibrerade temperaturer för hand, varje dag. Eller att du inte kan ta fram historiska rapporter på kylkedjan när den efterfrågas, i din mobil. Papper och mail är definitivt inte rätt lagringsmedium för viktig information om avvikelser, driftstopp och maskinservice.
Men inget av detta går ändå att jämföra med den absolut största förlusten med utebliven digitalisering – du har ingen data tillgänglig imorgon för att driva förändring och automatisering.
Allt det här går att lösa, snabbare och enklare än du tror. Du behöver inte fastna i långdragna styrelsebeslut eller tröga IT-projekt.
ZENZR REF™ är ett trådlöst system för digitaliserad kvalitetskontroll av dina livsmedel. Med modern sensorteknologi och artificiell intelligens omvandlar vi verklig data till användbar information i realtid, för att hjälpa dig med t ex övervakning, dokumentation och rapportering.
“Ju tidigare desto bättre” är alltid rätt svar på när du ska börja digitalisera din verksamhet och automatisera dina processer. Hastigheten på din resa mot digital transformation kommer direkt avgöras av hur mycket data du kan omvandla till användbar information på vägen.
ZENZR erbjuder din verksamhet en flexibel och framtidssäker plattform för att samla, lagra och bearbeta verklig data. Startkostnaden blir minimal eftersom du får låna vår hårdvara gratis. Du betalar istället för lagring och förädling av din data som en fast månadsavgift per mätpunkt.
Övervaka temperaturer idag, något helt annat imorgon – plattformen och avtalet är det samma.
Rekommenderade mätvärden för butiker och restauranger:
Alla ettor och nollor måste förädlas till användbar information. I grunden krävs kunskaper om din verksamhet och ofta samkörning med andra datakällor för att kunna skapa tillförlitliga beslutsunderlag. Men framförallt krävs det att alla nya digitala arbetsverktyg tillgängliggörs på ett smart sätt i din organisation, annars kommer ni falla tillbaka i gamla analoga vanor på nolltid.
ZENZR använder ett självlärande system för att omvandla och förbereda din data i realtid. Bara det du behöver precis när du behöver det. Resultatet blir att du får ett smart digitalt arbetsverktyg, lika enkelt att använda som som en vanlig mobilapp, men med den underliggande kraften från ett avancerat affärssystem.
Vi kallar detta för Digital ZENZMAKING™.
Det är inte bara mängden data som växer på vår planet. Sopberget med föråldrad och outnyttjad elektronik klassas av FN som världens snabbast växande avfallsproblem
ZENZR garanterar att all den elektronik du lånar av oss alltid är uppdaterad, kalibrerad och försäkrad. Vi övervakar, byter ut och återvinner alla enheter innan bäst-före-datum passerats, som en del av vår inkluderade supporttjänst. Med vår plattform har du alltid ha tillgång till senaste beprövade teknologin, utan dåligt samvete.
Vi kallar denna tjänst för ZIRCULR™.
Det är lika enkelt att flytta runt och byta ut en enhet, som det är att installera den första gången.
Med ett pålitligt system för kvalitetskontroll och styrning kan du och din personal ägna mer av er arbetstid till kärnverksamheten. Ingen behöver längre oroa sig för otrevliga överraskningar eller förlorade affärsmöjligheter. ZENZR är både er guide och livvakt dygnet runt – även när strömmen går.
Vår gemensamma resa slutar inte här, utan vi kommer växa tillsammans i takt med ert ökade behov och digitala mognad. Enligt vår filosofi så ska ett riktigt bra system ersätta minst två andra system. Så ambitionen är att ni snart ska använda ZENZR för mycket mer än bara livsmedel.